Avbokningspolicy
Avbokningar och ändringar kan göras på bokningssidan fram till 24 timmar innan din bokade tid och via telefonsvararen under kvällar och helger .
Om du skulle avboka senare än 24 timmar innan eller du inte dyker upp på din bokade tid kommer 50% av kostanden för din behandling att debiteras oavsett sjukdom eller andra skäl.
Detta pga. att en tom stol innebär ett inkomstbortfall för mig som frisör.
Tack för din förståelse!
Reklamationspolicy
Hos oss på Salong Kamikami vill vi att du ska känna dig nöjd, piffig och glad efter att du fått ditt hår fixat av oss.
Om du mot förmodan inte är nöjd med din klippning eller behandling vill vi att du hör av dig så fort som möjligt, dock senast 14 dagar efter ditt besök så vi har möjlighet att hjälpa dig på bästa sätt.
Vid färgbehandlingar är det viktigt att du följt de skötselråd du fått av oss, nämligen att undvika hårtvätt inom 48timmar efter din behandling samt att du använt de produkter du fick rekommenderat vid ditt besök.
Om en behandling inte blev som det var tänkt hjälper vi självklart till att åtgärda det.